Jadi Pengguna/Agen di www.hotperfume4all.blogspot.com ini ..FREE latihan intensif & ganjaran kol/sms Nora Ann 0193808008 / 0129365878 ... Secara Santai-santai Aje ! Sukses Bersama Group Saya .Ermmm...Memang Berbaloi!!

Sunday, January 16, 2011

Hot Perfume... Produk Haruman Muslim No 1

Syarikat berasas wangian ini, Hot Perfume Sdn Bhd ( ditubuhkan pada 2008)
, bukan sahaja terbesar di pasaran mengeluarkan hampir 250 jenis minyak wangi antarabangsa, malah turut mengeluarkan pelbagai produk wangian lain yang jarang dihasilkan oleh bumiputra seperti:
Pati Minyak Wangi Untuk Rumah & Kereta, Kon Aromaterapi, Sabun Mandi Pati Minyak Wangi, Pelbagai Sabun Pencuci Beraroma, Minyak Serai Wangi Untuk Halau Serangga dan Banyak Lagi.

Ibu Pejabat & Pusat Pengeluaran terletak di Bandar Diraja Kuala Kangsar, Perak. Kini menjadi peneraju bumiputra dalam sektor mengimport, membekal & mengeluar produk-produk wangian.

Pengarah Urusan, Ahmad Shazali Zahidi lulusan USM.

Hot Perfume mengimport sendiri bahan-bahan mentahnya termasuk botol kaca , plastik serta pati haruman dengan dua pengilang terpilih bertaraf antarabangsa yang mempunyai kepakaran lebih 30 tahun.

Kini, mempunyai cawangan 300 stokis seluruh Malaysia.

Sayarikat kukuh, pengurusan cekap & inovatif, kawalan produktiviti yang ketat, pendekatan perniagaan yang betul & tidak lokek berkongsi lebih keuntungan dengan agen & stokisnya membuatkan wamai berminat memasarkan produk-produk wangian keluaran Hot Perfume.

Produk Minyak Wangi mempunyai koleksi haruman hampir 250 jenis, malah memiliki banyak koleksi haruman terkini ciptaan sehingga 2010. Pati harumannya paling pekat, paling tahan lama & aromanya lebih 90% asli.

Sabun pencuci beraroma adalah suci & halal, diperbuat dari lemak sayuran.

Kon Aromaterapi begitu unik & disukai ramai,

Produk pati minyak wangi untuk rumah & kereta sangat luarbiasa, daya tahan sehingga 24 jam, juga bertindak sebagai penyahbau hapak.

Konsep perniagaan sungguh mudah dan disediakan kedai konsep mudah alih yang sesuai untuk mereka yang sedang mencari suatu bentuk perniagaan yang mudah diurus, bermodal rendah, tetapi pulangan yang sangat berbaloi. Sesuai untuk pelajar, ibu tunggal, surirumah, OKU.

Bagi yang berminat menjadi agen/ stokis & keterangan lanjut,

Hubungi Nora Ann

0193808008 / 0129365878

Email: nora8008@gmail.com

1 comment: